Praam- en het andere museum-tour

U brengt een bezoek aan “’t andere museum van oldtimer tot kant ” in het pakhuis “Koophandel”. Na ontvangst met koffie en oranjekoek, geeft de eigenaar van het museum u een rondleiding  langs een verzameling klassieke auto’s, miniatuur treinen en radio’s. Ook ontdekt u de techniek van het kant klossen

Hierna stapt u op de Voorstreek, via de steiger ter hoogte van de Bonifatiuskerk, aan boord van één van onze pramen en vaart u in een hele andere dimensie door Leeuwarden. Onze gids vertelt u onderweg allerlei wetenswaardigheden. U merkt hoe lang de Lange Pijp is, U ervaart hoe nauw het Naauw is, hoe het is om naar de Kelders te gaan.

Tijdsduur:
2,5 á 3 uur. Minimale groepsgrootte 12 en max. 40 personen.

De prijs
€ 21,50 p.p. voor groepen van 12- 20 personen; bij meer dan 20 personen € 20,- p.p.
(Inclusief: Bezoek museum met rondleiding, 2 kopjes koffie met oranjekoek, praamvaart met schipper en gids).

Bovenstaand arrangement is uit te breiden met een stadswandeling.